Topologická optimalizace jednonápravového podvozku tramvaje
Topological optimization of a single-axle tram bogie
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Patrik Kebort
Vedoucí práce
Novotný Ctirad
Oponent práce
Nesládek Martin
Studijní obor
Aplikovaná mechanikaStudijní program
Aplikované vědy ve strojním inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřená na topologickou optimalizaci jednonápravového podvozku konceptu autonomní tramvaje SATram. V práci jsou provedeny nutné pevnostní výpočty pro topologickou optimalizaci. Dále je proveden návrh optimální topologie s ohledem na všechny uvažované zátěžné stavy. Následně jsou provedeny kontrolní výpočty nové topologie. The thesis is focused on the topological optimatization of the single-axle bogie of the SATram autonomous tram concetp. In the thesis the necessary strength calculations for the topological optimatization are performed. Futher more the design of the optimal topology with respect to all considered load cases is made. Then the control calculations of the new topology are performed.
Kolekce
- Diplomové práce - 12105 [219]