Zobrazit minimální záznam

Virtual Testing of Vehicle Integrated Safety Systems



dc.contributor.advisorJirovský Václav
dc.contributor.authorKarel Zmek
dc.date.accessioned2022-06-23T22:52:50Z
dc.date.available2022-06-23T22:52:50Z
dc.date.issued2022-06-23
dc.identifierKOS-1082974785805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/102925
dc.description.abstractPráce se zabývá metodikou testování systémů integrované bezpečnosti osobních automobilů ve virtuálním prostředí. V práci jsou okrajově popsány principy funkce současných asistenčních a bezpečnostních systémů. Práce se zaměřuje zejména na tvorbu simulací tří testů zabývajících se interakcí bezpečnostního systému AEB s reakcí řidiče na vnější situaci. Pro tvorbu modelů testovacích scénářů je využito programu IPG CarMaker. Vytvořené parametrické simulace jsou zrealizovány a vyhodnoceny, na základě čehož jsou stanoveny počáteční podmínky pro provedení reálných testů. Tyto podmínky vycházejí z dynamického limitu vozidla.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis concerns testing methodology of integrated vehicle safety systems in a virtual environment. The thesis mentions the basic principles of current vehicle safety and assistant systems. The main goal of this thesis is to create three test scenarios concerning driver and AEB safety system interaction with an external situation. To create these test scenarios in a virtual environment, the software IPG CarMaker is used. Created parameter simulations are realized and evaluated. Based on the results from the simulations, initial conditions for the real tests are set. The conditions come from dynamic state limits for the tested vehicle.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVirtuální testovánícze
dc.subjectIPG CarMakercze
dc.subjectsystémy integrované bezpečnosticze
dc.subjectADAScze
dc.subjectAEBcze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectinterakce ADAS s řidičemcze
dc.subjectjízdní dynamikacze
dc.subjectVirtual testingeng
dc.subjectIPG CarMakereng
dc.subjectintegrated safety systemseng
dc.subjectADASeng
dc.subjectAEBeng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectinteraction between ADAS and drivereng
dc.subjectdriving dynamicseng
dc.titleVirtuální testování systémů integrované bezpečnosticze
dc.titleVirtual Testing of Vehicle Integrated Safety Systemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKotanová Lucie
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam