Virtuální testování systémů integrované bezpečnosti
Virtual Testing of Vehicle Integrated Safety Systems
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Karel Zmek
Vedoucí práce
Jirovský Václav
Oponent práce
Kotanová Lucie
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá metodikou testování systémů integrované bezpečnosti osobních automobilů ve virtuálním prostředí. V práci jsou okrajově popsány principy funkce současných asistenčních a bezpečnostních systémů. Práce se zaměřuje zejména na tvorbu simulací tří testů zabývajících se interakcí bezpečnostního systému AEB s reakcí řidiče na vnější situaci. Pro tvorbu modelů testovacích scénářů je využito programu IPG CarMaker. Vytvořené parametrické simulace jsou zrealizovány a vyhodnoceny, na základě čehož jsou stanoveny počáteční podmínky pro provedení reálných testů. Tyto podmínky vycházejí z dynamického limitu vozidla. This bachelor thesis concerns testing methodology of integrated vehicle safety systems in a virtual environment. The thesis mentions the basic principles of current vehicle safety and assistant systems. The main goal of this thesis is to create three test scenarios concerning driver and AEB safety system interaction with an external situation. To create these test scenarios in a virtual environment, the software IPG CarMaker is used. Created parameter simulations are realized and evaluated. Based on the results from the simulations, initial conditions for the real tests are set. The conditions come from dynamic state limits for the tested vehicle.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [293]