Měření drsnosti a vlnkovitosti u městských kolejových drah
Measurement of rail roughness and corrugation in urban rail transport
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jana Hovorková
Vedoucí práce
Bret Ondřej
Oponent práce
Křečková Magdalena
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření vlnkovitosti a drsnosti. Práce se věnuje měření a porovnání stavů kolejnic před a po přebroušení z hlediska vlnkovitosti a drsnosti. V rámci práce je obsaženo také vyhodnocení naměřených dat z měření na traťovém úseku metra na síti Dopravního podniku hl. m. Prahy. S ohledem na vyhodnocení dat je stanoven vliv broušení na stav kolejnic. The bachelor thesis focuses on monitoring of rail roughness and corrugation. The thesis examines the process of measuring and comparing of a state before and a state after rail grinding of a rail from the point of view of a rail corrugation and an acoustic roughness. Evaluation of measured data is included. These data were acquired by a diagnostics on a selected underground railway of Dopravní podnik hl. m. Prahy. With regard to data evaluation, the effect of grinding on the condition of the rail is determined.