ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Měření drsnosti a vlnkovitosti u městských kolejových drah

Measurement of rail roughness and corrugation in urban rail transport

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jana Hovorková
Vedoucí práce
Bret Ondřej
Oponent práce
Křečková Magdalena
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra železničních staveb



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření vlnkovitosti a drsnosti. Práce se věnuje měření a porovnání stavů kolejnic před a po přebroušení z hlediska vlnkovitosti a drsnosti. V rámci práce je obsaženo také vyhodnocení naměřených dat z měření na traťovém úseku metra na síti Dopravního podniku hl. m. Prahy. S ohledem na vyhodnocení dat je stanoven vliv broušení na stav kolejnic.
 
The bachelor thesis focuses on monitoring of rail roughness and corrugation. The thesis examines the process of measuring and comparing of a state before and a state after rail grinding of a rail from the point of view of a rail corrugation and an acoustic roughness. Evaluation of measured data is included. These data were acquired by a diagnostics on a selected underground railway of Dopravní podnik hl. m. Prahy. With regard to data evaluation, the effect of grinding on the condition of the rail is determined.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/102785
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.467Mb)
POSUDEK (819.5Kb)
POSUDEK (220.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11137 [50]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV