ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Bakalářské práce - 11136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Bakalářské práce - 11136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Variantní řešení ulice Průběžná, Milovice

Variant Solution of Průběžná Street, Milovice

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Martin Klančík
Vedoucí práce
Pánek Petr
Oponent práce
Větrovský Miroslav
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra silničních staveb



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh tří variant řešení ulice Průběžná a přilehlého okolí v Milovicích, zaměřeného zejména na dopravu v klidu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se nachází studie tří variant včetně jejich porovnání a vyhodnocení. Ve druhé části je vybraná varianta vypracována podrobněji.
 
The subject of bachelor thesis is a design of three variants of Průběžná street and adjacent surroundings in Milovice focused especially on traffic at rest. The thesis is divided into two parts. In the first part is located study of three variants, including their comparison and evaluation. In the second part is selected variant described in more detail.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/102619
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (35.47Mb)
POSUDEK (208.1Kb)
POSUDEK (643.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11136 [233]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV