Působení leteckých paliv na změnu vlastností asfaltových směsí
The Effect of Aviation Fuels on the Change in the Properties of Asphalt Mixtures
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Daniel Bezpalec
Supervisor
Mondschein Petr
Opponent
Cihlářová Denisa
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra silničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou působení leteckých pohonných hmot na změnu vlastností asfaltových směsí, konkrétně obrusné asfaltové vrstvy. V úvodních kapitolách je popsána výroba a princip asfaltových vrstev, metody jejich zhutnění a základní náhled na popis vlastností a výroby používaných typů leteckých pohonných hmot. Dále v praktické části této práce jsou popsány používané materiály a vysvětlen postup výroby a zkoušení zkušebních těles. Cílem této práce je vyhodnotit, jak velké mohou být ztráty a který typ leteckého paliva působí největší degradaci při úkapech a dlouhodobém působení na asfaltová zkušební tělesa. This bachelor thesis deals with the issue of the effect of aviation fuels on the change of properties of asphalt mixtures, specifically the asphalt overlay. The introductory chapters describes the manufacture and principle of asphalt layers, methods of their compaction and a basic insight into the description of the properties and manufacture of the types of aviation fuels used. Furthermore, the practical part of this thesis describes the materials used and the procedure for the manufacture and testing of test specimens. The aim of this work is to evaluate how large the losses can be and which type of aviation fuel causes the greatest degradation during the leakage and long-term exposure of the test specimens.
Collections
- Bakalářské práce - 11136 [223]