Zobrazit minimální záznam

Use of Reliability Assessment for Decision Making in Aircraft Maintenance



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorFilip Drastich
dc.date.accessioned2022-06-12T22:51:38Z
dc.date.available2022-06-12T22:51:38Z
dc.date.issued2022-06-12
dc.identifierKOS-1201007877605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101956
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout způsob využití spolehlivostních analýz v letecké údržbě pro diagnostiku poruch letadlové techniky a rozhodování o provedení konkrétní revize. V rámci práce je detailně popsán konkrétní letadlový systém, který se z pohledu získaných dat jevil jako nespolehlivý. Následuje popis charakteristiky získaných dat z údržby daného systému. Závěr práce popisuje výběr softwarového nástroje a jeho využití pro provedení spolehlivostní analýzy. Tento softwarový nástroj bude následně možné využít pro optimalizaci postupů a diagnostiku poruch v údržbě letadel, snadnější odhalování závad na letadle a zvýšení životnosti letadlových komponentů.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to propose a way to use reliability analysis in aviation maintenance for the diagnosis of aircraft failures and decision-making on a specific inspection. Thus, this thesis describes in detail a specific aircraft system, which appeared to be unreliable from the obtained data. Next follows description of the obtained data from the maintenance of the system. The conclusion describes the selection of software tools and its use to perform reliability analysis. This software tool can be used to optimize aircraft maintenance procedures and diagnose aircraft maintenance failures, make it easier to detect aircraft defects and increase the life of aircraft components.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectÚdržba letadelcze
dc.subjectSpolehlivostcze
dc.subjectGarmin G1000cze
dc.subjectAnalýza stromu poruchových stavůcze
dc.subjectSpolehlivostní analýzacze
dc.subjectSoftwarové nástrojecze
dc.subjectAircraft Maintenanceeng
dc.subjectReliabilityeng
dc.subjectGarmin G1000eng
dc.subjectFault Tree Analysiseng
dc.subjectReliability Analysiseng
dc.subjectSoftware toolseng
dc.titleVyužití spolehlivostních analýz pro rozhodování v letecké údržběcze
dc.titleUse of Reliability Assessment for Decision Making in Aircraft Maintenanceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHladíková Libuše
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam