Zobrazit minimální záznam

Impacts of Electromobility Preferences at Selected Intersection



dc.contributor.advisorTichý Tomáš
dc.contributor.authorHana Gurková
dc.date.accessioned2022-06-10T22:54:26Z
dc.date.available2022-06-10T22:54:26Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1090374041005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101835
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je ověření dopadů při zavedení preference elektromobility na vybraných křižovatkách v Praze. Práce navazuje na bakalářskou práci, ve které bylo navrženo řízení jedné ze dvou vybraných křižovatek pomocí pevného signálního plánu. Práce se zabývá novými trendy elektromobility a navrhuje nové způsoby řízení dopravních uzlů, kterými lze přispět ke zvýšení efektivity elektromobility. Ověření navrženého řešení dynamického řízení s preferencí EV probíhá v simulačním prostředí Aimsun Next.cze
dc.description.abstractThe subject of this thesis is to verify the impacts of introducing electromobility preference at selected intersections in Prague. The thesis is a continuation of the bachelor thesis in which the control of one of the two selected intersections was proposed using a fixed signal plan. The thesis discusses new trends in electromobility and proposes new ways of controlling traffic junctions that can contribute to increasing the efficiency of electromobility. The validation of the proposed dynamic control solution with EV preference is carried out in the simulation environment Aimsun Next.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŘízení Dopravycze
dc.subjectElektromobilitacze
dc.subjectSystémy V2Xcze
dc.subjectDopravní Modelcze
dc.subjectDopravní Simulacecze
dc.subjectSvětelně Signalizační Zařízenícze
dc.subjectSilniční Sopravacze
dc.subjectAimsun Nextcze
dc.subjectTraffic Controleng
dc.subjectElectromobilityeng
dc.subjectV2X Systemseng
dc.subjectTraffic Modeleng
dc.subjectTraffic Simulationeng
dc.subjectTraffic Lightseng
dc.subjectRoad Transporteng
dc.subjectAimsun Nexteng
dc.titleDopady při zavedení preference elektromobility na vybraných křižovatkáchcze
dc.titleImpacts of Electromobility Preferences at Selected Intersectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠmerda Tomáš
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav dopravní telematikycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam