Dopady při zavedení preference elektromobility na vybraných křižovatkách
Impacts of Electromobility Preferences at Selected Intersection
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hana Gurková
Vedoucí práce
Tichý Tomáš
Oponent práce
Šmerda Tomáš
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je ověření dopadů při zavedení preference elektromobility na vybraných křižovatkách v Praze. Práce navazuje na bakalářskou práci, ve které bylo navrženo řízení jedné ze dvou vybraných křižovatek pomocí pevného signálního plánu. Práce se zabývá novými trendy elektromobility a navrhuje nové způsoby řízení dopravních uzlů, kterými lze přispět ke zvýšení efektivity elektromobility. Ověření navrženého řešení dynamického řízení s preferencí EV probíhá v simulačním prostředí Aimsun Next. The subject of this thesis is to verify the impacts of introducing electromobility preference at selected intersections in Prague. The thesis is a continuation of the bachelor thesis in which the control of one of the two selected intersections was proposed using a fixed signal plan. The thesis discusses new trends in electromobility and proposes new ways of controlling traffic junctions that can contribute to increasing the efficiency of electromobility. The validation of the proposed dynamic control solution with EV preference is carried out in the simulation environment Aimsun Next.