Zobrazit minimální záznam

Augmented reality mobile application for drawing



dc.contributor.advisorNováček Tomáš
dc.contributor.authorAdela Mišicáková
dc.date.accessioned2022-06-10T22:53:39Z
dc.date.available2022-06-10T22:53:39Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1065790605205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101801
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS k usnadnění obkreslování obrázků pomocí rozšířené reality. K práci s rozšířenou realitou využívá aplikace framework ARKit a k implementaci uživatelského rozhraní framework SwiftUI. Výsledkem je mobilní aplikace umožňující uživateli vybírat obrázky (z vlastní či poskytnuté galerie) a následně je promítat na danou vertikální nebo horizontální plochu. Obrázek lze pomocí filtrů upravovat a je možné měnit jeho velikost, natočení, polohu či průhlednost. V závěru jsou uvedeny možnosti rozšíření výsledné aplikace.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the design and implementation of a mobile application for iOS devices to facilitate drawing of images using augmented reality. The application uses ARKit framework to work with augmented reality and SwiftUI framework to implement the user interface. The result is a mobile application that allows users to select images (from their own or provided gallery) and projects them on a given vertical or horizontal surface. The image can be edited using filters. Also, it is possible to change its size, rotation, position or transparency. Options for extending the resulting application are listed in the conclusion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectiOScze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectARKitcze
dc.subjectXcodecze
dc.subjectSwiftcze
dc.subjectSwiftUIcze
dc.subjectmobile applicationeng
dc.subjectiOSeng
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectARKiteng
dc.subjectXcodeeng
dc.subjectSwifteng
dc.subjectSwiftUIeng
dc.titleMobilní aplikace pro kreslení s využitím rozšířené realitycze
dc.titleAugmented reality mobile application for drawingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePrůša Jakub
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam