ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilní aplikace pro kreslení s využitím rozšířené reality

Augmented reality mobile application for drawing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Adela Mišicáková
Vedoucí práce
Nováček Tomáš
Oponent práce
Průša Jakub
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS k usnadnění obkreslování obrázků pomocí rozšířené reality. K práci s rozšířenou realitou využívá aplikace framework ARKit a k implementaci uživatelského rozhraní framework SwiftUI. Výsledkem je mobilní aplikace umožňující uživateli vybírat obrázky (z vlastní či poskytnuté galerie) a následně je promítat na danou vertikální nebo horizontální plochu. Obrázek lze pomocí filtrů upravovat a je možné měnit jeho velikost, natočení, polohu či průhlednost. V závěru jsou uvedeny možnosti rozšíření výsledné aplikace.
 
This bachelor thesis deals with the design and implementation of a mobile application for iOS devices to facilitate drawing of images using augmented reality. The application uses ARKit framework to work with augmented reality and SwiftUI framework to implement the user interface. The result is a mobile application that allows users to select images (from their own or provided gallery) and projects them on a given vertical or horizontal surface. The image can be edited using filters. Also, it is possible to change its size, rotation, position or transparency. Options for extending the resulting application are listed in the conclusion.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101801
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (13.08Mb)
POSUDEK (42.53Kb)
POSUDEK (44.70Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV