Zobrazit minimální záznam

Marketing of the Independent Music House



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorWilliam Mendonca Sachambula
dc.date.accessioned2022-06-10T22:53:07Z
dc.date.available2022-06-10T22:53:07Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1058585718805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101787
dc.description.abstractJako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a působení v hudební branži. Na tomto trhu je zajímavá celková „svoboda“ projevu, která se často promítá i do samotných marketingových kampaní různých projektů. V teoretické části bakalářské práce, je stručně popsáno, co je marketing jako takový, je věnován prostor marketingové kampa-ni (metody, nástroje, cíle) a jejím definicím. Dále je věnována pozornost strategickému marketingu, marketingovému mixu a komunikaci a moderním trendům v této komunikaci. V praktické části je představeno vydavatelství MIKE ROFT RECORDS a Rychlí Kluci, přesně definován hudební trh, který je rozebrán prostřednictvím analýz prostředí a na-konec je pozornost věnována samotnému plánování a realizaci kampaně. Pro zpracování praktické části byla využita PEST analýza, Porterova analýza 5 tržních sil, McKinseyho model 7S a SWOT analýza. Na tuto marketingovou kampaň byl vyhrazen budget ve výši 130 tisíc korun. Samotná kampaň měla čtyři primární cíle: Zvýšení počtu měsíčních po-sluchačů minimálně o 20 000 na Spotify, proniknutí do žebříčku nejposlouchanějších desek v ČR na Apple Music, jeden singl v TOP 50 nejposlouchanějších skladeb v ČR na Spotify a návrat vloženého kapitálu. Realizační fáze probíhala víceméně podle předběžného plánu, některé části ze základních pilířů zmíněných v tomto plánu byly provedeny jinak, nebo vůbec neproběhly (například vlastní billboard). Budget, který byl původně vyhrazen pro tuto marketingovou kampaň, byl lehce překročen. Tuto situaci zapříčinily dva faktory. Prvním z nich byla nezbytná úprava scénáře jednoho ze tří videoklipů, druhým faktorem byla změna nákupní ceny jednoho CD. Závěrem lze konstatovat, že při zpracovávání kampaně byly splněny téměř všechny dílčí cíle, a že zvolený budget byl adekvátní.cze
dc.description.abstractAs the subject of my bachelor thesis, I chose "Marketing independent music publishing-house," focusing on a marketing campaign for my own music album. I chose this theme based on my own direct experience and exposure in the music business. In this market, I am taken by the overall "freedom" of expression, which is often reflected in the marke-ting campaigns themselves of various projects. In the theoretical part of the bachelor's thesis, it is briefly described what is marketing per se, is devoted to the space marketing campaign (methods, tools, goals) and its definitions. I also focus on strategic marke-ting, marketing mix and communication, and moderation trends in this communicati-on. The practical part represents what MIKE ROFT RECORDS and Rychlí Kluci are, precise-ly defines the music industry and discusses it through analysis, and ultimately dedica-tes itself to the planning and implementation of the campaign. A PEST analysis, Porter analysis of 5 market forces, McKinsey model 7S and SWOT analysis were used to process the practical part. A budget of 130,000 Czech crowns was reserved for this marketing campaign. The campaign itself had four primary objectives: Increasing the number of monthly listeners by at least 20,000 on Spotify, breaking into the chart of the most lis-tened-to records in the Czech Republic on Apple Music, one single in the top 50 most listened to tracks in the Czech Republic on Spotify and the return of the base capital. The implementation phase proceeded more or less according to the preliminary plan, some parts of the basic pillars mentioned in this plan were implemented differently, or did not take place at all (such as a billboard). The budget originally reserved for this marketing campaign has been slightly exceeded. This situation was caused by two factors. The first was the necessary adjustment of the script of one of the three vide-oclips, the second factor being the change in the purchase price of one CD. In conclusi-on, almost all of the sub-objectives were met in the campaign's processing, and that the budget chosen was adequate.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjecthudební vydavatelstvícze
dc.subjectMIKE ROFT RECORDScze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjecttrendycze
dc.subjectmusic houseeng
dc.subjectMIKE ROFT RECORDSeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectcommunication cam-paigneng
dc.subjecttrends  eng
dc.titleMarketing nezávislého hudebního vydavatelstvícze
dc.titleMarketing of the Independent Music Houseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam