Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign Evaluation



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorBarbora Prinzová
dc.date.accessioned2022-06-10T22:53:07Z
dc.date.available2022-06-10T22:53:07Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1058585714905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101786
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je hodnocení komunikační kampaně Magistrátu hlavního města Prahy. První, teoretická část, je zpracovaná na základě odborné literatury, související s tématem závěrečné práce. Zabývá se především marketingovou komunikací a jejími náležitosti. Dále se věnuje jednotlivým částem komunikační kampaně. Následující, praktická část, všechny části komunikační kampaně hodnotí. Je zde využito dvou výzkumných metod, kterými jsou dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Ve stěžejní části práce je vypracované hodnocení a jsou stanoveny návrhy na zlepšení a zefektivnění celkové kampaně.cze
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is the evaluation of the communication campaign of the Prague City Hall. The first, theoretical part, is based on the literature related to the topic of the thesis. It deals mainly with marketing communication and its essentials. It also deals with the individual parts of a communication campaign. The following, practical part, evaluates all parts of the communication campaign. Two research methods are used, which are questionnaire survey and in-depth interviews. In the main part of the thesis, an evaluation is made and suggestions for improving and making the overall campaign more effective are set out.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMagistrát hlavního města Prahycze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectPrague City Halleng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectratingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleHodnocení komunikační kampaněcze
dc.titleCommunication Campaign Evaluationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBronec Oldřich
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam