Zobrazit minimální záznam

Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior.



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorMichaela Němcová
dc.date.accessioned2022-06-10T22:53:00Z
dc.date.available2022-06-10T22:53:00Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-1058585708705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101760
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné literatury, veřejně přístupných analýz a jiných dokumentů získaných z webových stránek. Praktická doporučení byla zpracována na základě metody desk research, dále na základě vlastní zkušenosti pozorování a v neposlední řadě na řízených rozhovorech s respondenty z vybraných odvětví. Přínosem práce je formulace prakticky využitelných a empiricky ověřitelných logistických, provozních, marketingových a dalších doporučení reflektujících změny spotřebitelského chování a podnikání B2C v době pandemie.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to verify the impact of the pandemic on consumer behaviour and to propose recommendations to minimise the impact on B2C business. In the process of developing the bachelor thesis, a multi-source collection of information from literature, publicly available analyses and other documents obtained from websites was used. Practical recommendations were developed based on the desk research method, as well as on own observation experience and last but not least on guided interviews with respondents from different industries. The contribution of the paper is the formulation of practically applicable and empirically verifiable logistical, operational, marketing and other recommendations reflecting changes in consumer behaviour and B2C business in the pandemic era.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectB2Ccze
dc.subjectcovid-19cze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjecthome-officecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectopatřenícze
dc.subjectpandemiecze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectB2Ceng
dc.subjectcovid-19eng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjecthome-officeeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmeasureseng
dc.subjectpandemiceng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.titleDlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chovánícze
dc.titleLong-term Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrucká Lucia
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam