Zobrazit minimální záznam

Pixel streaming for streaming games in virtual reality



dc.contributor.advisorPauš Petr
dc.contributor.authorPavel Plotnikau
dc.date.accessioned2022-06-10T22:52:48Z
dc.date.available2022-06-10T22:52:48Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifierKOS-961987448505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101759
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím pluginu Pixel Streaming herního enginu Unreal Engine 4 v oblasti VR. Jeho hlavním cílem je zjistit, zda je možné pomocí tohoto pluginu streamovat VR hry přes internet ze vzdáleného zařízení do brýlí virtuální reality, jako jsou Oculus Quest a Oculus Quest 2. Během práce byly napsány dva plaginy pro Unreal Engine 4 a rozšířena funkionalita webové stránky, kterou plugin poskytuje. Výsledkem je funkční projekt, který umožní streamování hry z počítače do brýlí v rámci stejné lokální sítě.cze
dc.description.abstractThis bachelor work focuses on the use of the Pixel Streaming plugin of the Unreal Engine 4 game engine in VR. Its main goal is to see if this plugin can be used to stream VR games over the internet from a remote device to virtual reality glasses such as the Oculus Quest and Oculus Quest 2. While working, I had to write two plugins for Unreal Engine 4 and extend the functionality of the website that the plugin provides. The result is a working project that allows streaming of the game from the computer to the glasses within the same local network.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectUE4cze
dc.subjectUnreal Engine 4cze
dc.subjectPixel Streamingcze
dc.subjectplugincze
dc.subjectVRcze
dc.subjectVirtuální Realitacze
dc.subjectUE4eng
dc.subjectUnreal Engine 4eng
dc.subjectPixel Streamingeng
dc.subjectplugineng
dc.subjectVReng
dc.subjectVirtual Realityeng
dc.titleMožnosti použití Pixel Streamingu pro streamování her ve virtuální realitěcze
dc.titlePixel streaming for streaming games in virtual realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeChludil Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam