Možnosti použití Pixel Streamingu pro streamování her ve virtuální realitě
Pixel streaming for streaming games in virtual reality
dc.contributor.advisor | Pauš Petr | |
dc.contributor.author | Pavel Plotnikau | |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T22:52:48Z | |
dc.date.available | 2022-06-10T22:52:48Z | |
dc.date.issued | 2022-06-10 | |
dc.identifier | KOS-961987448505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/101759 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá využitím pluginu Pixel Streaming herního enginu Unreal Engine 4 v oblasti VR. Jeho hlavním cílem je zjistit, zda je možné pomocí tohoto pluginu streamovat VR hry přes internet ze vzdáleného zařízení do brýlí virtuální reality, jako jsou Oculus Quest a Oculus Quest 2. Během práce byly napsány dva plaginy pro Unreal Engine 4 a rozšířena funkionalita webové stránky, kterou plugin poskytuje. Výsledkem je funkční projekt, který umožní streamování hry z počítače do brýlí v rámci stejné lokální sítě. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor work focuses on the use of the Pixel Streaming plugin of the Unreal Engine 4 game engine in VR. Its main goal is to see if this plugin can be used to stream VR games over the internet from a remote device to virtual reality glasses such as the Oculus Quest and Oculus Quest 2. While working, I had to write two plugins for Unreal Engine 4 and extend the functionality of the website that the plugin provides. The result is a working project that allows streaming of the game from the computer to the glasses within the same local network. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | UE4 | cze |
dc.subject | Unreal Engine 4 | cze |
dc.subject | Pixel Streaming | cze |
dc.subject | plugin | cze |
dc.subject | VR | cze |
dc.subject | Virtuální Realita | cze |
dc.subject | UE4 | eng |
dc.subject | Unreal Engine 4 | eng |
dc.subject | Pixel Streaming | eng |
dc.subject | plugin | eng |
dc.subject | VR | eng |
dc.subject | Virtual Reality | eng |
dc.title | Možnosti použití Pixel Streamingu pro streamování her ve virtuální realitě | cze |
dc.title | Pixel streaming for streaming games in virtual reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Chludil Jiří | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika 2009 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]