ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Možnosti použití Pixel Streamingu pro streamování her ve virtuální realitě

Pixel streaming for streaming games in virtual reality

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pavel Plotnikau
Vedoucí práce
Pauš Petr
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využitím pluginu Pixel Streaming herního enginu Unreal Engine 4 v oblasti VR. Jeho hlavním cílem je zjistit, zda je možné pomocí tohoto pluginu streamovat VR hry přes internet ze vzdáleného zařízení do brýlí virtuální reality, jako jsou Oculus Quest a Oculus Quest 2. Během práce byly napsány dva plaginy pro Unreal Engine 4 a rozšířena funkionalita webové stránky, kterou plugin poskytuje. Výsledkem je funkční projekt, který umožní streamování hry z počítače do brýlí v rámci stejné lokální sítě.
 
This bachelor work focuses on the use of the Pixel Streaming plugin of the Unreal Engine 4 game engine in VR. Its main goal is to see if this plugin can be used to stream VR games over the internet from a remote device to virtual reality glasses such as the Oculus Quest and Oculus Quest 2. While working, I had to write two plugins for Unreal Engine 4 and extend the functionality of the website that the plugin provides. The result is a working project that allows streaming of the game from the computer to the glasses within the same local network.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101759
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.810Mb)
POSUDEK (44.89Kb)
POSUDEK (47.19Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV