Grafický editor pro vytváření 3D příběhů
Graphical Editor for 3D Story Telling
dc.contributor.advisor | Kubišta Jiří | |
dc.contributor.author | Oldřich Linhart | |
dc.date.accessioned | 2022-06-08T22:54:12Z | |
dc.date.available | 2022-06-08T22:54:12Z | |
dc.date.issued | 2022-06-08 | |
dc.identifier | KOS-1198093676205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/101449 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá návrhem a implementací grafického editoru, pomocí kterého lze vytvářet digitální interaktivní 3D příběhy. Nejprve jsou analyzovány existující nástroje pro tvorbu interaktivních příběhů. Dále jsou analyzovány druhy interakcí a způsoby, jak je vytvářet. Důraz je kladen na možnosti tvorby interakcí, pro které není nutná znalost programovacích jazyků. Na základě analýzy je vytvořen návrh a následně je aplikace implementována. Výsledkem práce je aplikace v herním engine Unity, která umožňuje uživatelům import 3D modelů, 2D obrazových dat a textových anotací, ze kterých uživatelé mohou stavět virtuální interaktivní 3D světy. | cze |
dc.description.abstract | This thesis focuses on design and implementation of a graphical editor, which can be used to create digital interactive 3D worlds for storytelling. The thesis includes analysis of different types of interactions and ways of creating interactions without previous programming knowledge. On the basis of the analysis, design is created and a working application is developed. The result of this thesis is an application created in Unity game engine, which allows users to import 3D models, 2D image data and text annotations, which can be used by the users to create virtual interactive 3D worlds. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | 3D příběhy | cze |
dc.subject | vizuální skriptování | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | aplikace | cze |
dc.subject | grafický editor | cze |
dc.subject | 3D storytelling | eng |
dc.subject | visual scripting | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | application | eng |
dc.subject | graphical editor | eng |
dc.title | Grafický editor pro vytváření 3D příběhů | cze |
dc.title | Graphical Editor for 3D Story Telling | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Žára Jiří | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [413]