Zobrazit minimální záznam

Marketing Management of International Cosmic Projects



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorVlastimil Horák
dc.date.accessioned2022-06-08T22:53:19Z
dc.date.available2022-06-08T22:53:19Z
dc.date.issued2022-06-08
dc.identifierKOS-1085735640505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101432
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým projektům a kosmickým organizacím. Dále také popisuje základní informace o organizacích olympijského hnutí a představuje olympijské hry. Na základě těchto znalostí je v praktické části práce sestaven plán pro uspořádání kon-krétního kosmického projektu – olympijských her na Měsíci.cze
dc.description.abstractBachelor thesis deals with marketing and management of selected space organizations and space projects. The theoretical part describes basic concept of marketing and management and describes important space projects and space organizations. It also describes basic infor-mation about the organizations of the Olympic movement and introduces the Olympic Games. Based on this knowledge, a plan for organizing a specific space project – Olympic Games on the Moon, is created in the practical part of the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmanagementcze
dc.subjectkosmické projektycze
dc.subjectkosmické organizacecze
dc.subjectolympijské hrycze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectspace projectseng
dc.subjectspace organizationseng
dc.subjectOlympic Gameseng
dc.titleMarketing management mezinárodních kosmických projektůcze
dc.titleMarketing Management of International Cosmic Projectseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam