Zobrazit minimální záznam

Burn-out Syndromem in Teaching Profession



dc.contributor.advisorDobrovská Dana
dc.contributor.authorFilip Kubernát
dc.date.accessioned2022-06-08T22:52:18Z
dc.date.available2022-06-08T22:52:18Z
dc.date.issued2022-06-08
dc.identifierKOS-878880283705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101390
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší v dnešní době pandemie Covidu - 19 aktuální téma, syndrom vyhoření pedagogických pracovníků. Cílem bylo zjistit stav pedagogických pracovníků na vybrané střední škole a jejich názor na aktuální situaci s on-line výukou. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření 68 respondentů a rozhovoru se zkušeným pedagogem. Z výsledků vyplývá, že informovanost pedagogických pracovníků o syndromu vyhoření je velice dobrá, ale i přesto některou fází syndromu vyhoření trpí 16% pedagogů. Situaci nepřispívá ani on-line výuka, kterou 59 % pedagogů vnímá jako nedostatečnou. V závěru práce jsou formulovány možné preventivní kroky pro danou střední školu.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis addresses the current pandemic Covidu - 19 current topic, the burnout syn-drome of teachers. The aim was to find out the state of pedagogical staff at the selected secondary school and their opinion on the current situation with online teaching. The evaluation was based on a questionnaire survey of 68 respondents and an interview with an experienced teacher. The results show that the awareness of pedagogical staff about the burnout syndrome is very good, but even so, 16 % educators suffer from some phase of the burnout syndrome. The situation is not contribut-ed by online teaching, which 59 % of teachers perceive as insufficient. At the end of the thesis, pos-sible preventive steps for the given secondary school are formulated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectUčitelská profesecze
dc.subjectstrescze
dc.subjectsyndrom vyhořenícze
dc.subjectprevence syndromu vyhořenícze
dc.subjectTeaching professioneng
dc.subjectstresseng
dc.subjectburnout syndromeeng
dc.subjectburnout preventioneng
dc.titleSyndrom vyhoření v profesi učitelecze
dc.titleBurn-out Syndromem in Teaching Professioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVobořilová Jarmila
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam