Zobrazit minimální záznam

Motion Planning for Disentanglement of Puzzles



dc.contributor.advisorVonásek Vojtěch
dc.contributor.authorVojtěch Volprecht
dc.date.accessioned2022-06-06T22:52:29Z
dc.date.available2022-06-06T22:52:29Z
dc.date.issued2022-06-06
dc.identifierKOS-1062775563005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101274
dc.description.abstractPlánování cesty, známé také jako plánování pohybu, je jedním z nejzákladnějších problémů robotiky. Tato práce kombinuje jak algoritmickou část plánování, tak využití geometrických vlastností prostředí. Mezi geometrické vlastnosti patří ty, které nám pomáhají řešit hlavolam rychleji. K tomu jsme použili heuristiku. Nakonec jsme nakonfigurovali RDT algoritmus k nalezení cesty. Výsledky ukazují, že algoritmus, který využívá i ty nejmenší znalosti o prostředí, je lepší a rychlejší než samotný algoritmus bez jakýchkoli vnějších informací.cze
dc.description.abstractPath planning, also known as motion planning, is one of the most fundamental problems in robotics. This work combines both the algorithmic part of planning and the use of geometric properties of the environment. Geometric properties include those that help us solve the puzzle faster. We used heuristics to do that. After all, we configured our Rapidly-exploring random dense tree to find the path. The results show that the algorithm that uses even the slightest knowledge about the environment is better and faster than the algorithm itself without any external information.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEuclidovsko-Geodesické měřítkocze
dc.subjectHledání cesty hlavolamucze
dc.subjectLokální plánovánícze
dc.subjectMediální osycze
dc.subjectPlánovací algoritmycze
dc.subjectPlánování cestycze
dc.subjectPRMcze
dc.subjectRDTcze
dc.subjectRRTcze
dc.subjectŘešení hlavolamůcze
dc.subjectSkeletonizacecze
dc.subject3D geometriecze
dc.subjectEuclidean-Geodesic ratioeng
dc.subjectMedial Axiseng
dc.subjectLocal plannerseng
dc.subjectPath planningeng
dc.subjectPlanning algorithmseng
dc.subjectProbabilistic roadmapseng
dc.subjectPuzzle path planningeng
dc.subjectPuzzle solvingeng
dc.subjectRapidly-exploring dense treeeng
dc.subjectRapidly-exploring random treeeng
dc.subjectSkeletonizationeng
dc.subject3D geometryeng
dc.titleMetody plánování pohybu pro rozkládání hlavolamůcze
dc.titleMotion Planning for Disentanglement of Puzzleseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKošnar Karel
theses.degree.disciplineZáklady umělé inteligence a počítačových vědcze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam