ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Engine pro renderování a procedurální generování voxelových světů

Voxel engine for rendering and generating procedural worlds

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Lukáš Hepner
Vedoucí práce
Vesecký Adam
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2010
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá tvorbou vykreslovací části herního enginu, specializujícího se na voxelovou grafiku. K jejímu vykreslení jsou připraveny shadery, na nichž je popsáno, jak zvýšit vizuální kvalitu přidáním světla a stínů. Na připravených shaderech je zároveň ukázáno, jak lze využít možností grafické karty, optimalizovat pomocí ní vykreslování a snížit zátěž procesoru. Druhá část textu se zabývá procedurálním generováním terénu a využitím L-systémů ke generování vegetace. Pozornost je věnována šumovým funkcím zaručujícím deterministické chování generátoru.
 
This thesis deals with the creation of a rendering part of a game engine that specializes in voxel graphics. For rendering the graphics, a couple of shaders were created, which are used to describe how to improve visual quality by adding lights and shadows. The prepared shaders show how to utilize the capabilities of a graphics card, use it to optimize rendering and reduce the processor load. The second part of the text deals with procedural generation and possible uses of L-systems to generate vegetation. Attention is focused on noise functions that guarantee the deterministic behavior of the generator.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101198
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (18.05Mb)
POSUDEK (46.00Kb)
POSUDEK (41.60Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV