ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementace webového portálu pro sběratelskou karetní hru

Web portal implementation for trading card game

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Pavel Špecht
Vedoucí práce
Novák Jiří
Oponent práce
Valenta Michal
Studijní obor
Webové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavní téma práce spočívá ve vytvoření webové aplikace pro nadšence do sběratelské karetní hry LOTR TCG. Po prvotním nastínění problému se představí teoretické koncepty a technologie, které výrazně urychlí a zlepší práci se systémem. Po získání informací o kartách pomocí dolování dat z webového zdroje byl vytvořen databázový model. Po naplnění databáze zpracovanými daty byl nakonfigurován Elasticsearch index. Aby spolu uživatelé systému mohli komunikovat v reálném čase, využila se technologie WebSocket. Pro snížení velikosti přenesených dat a zrychlení načítání stránek bylo výchozí nastavení politiky pro práci s dočasnou pamětí ve frameworku Symfony modifikováno. V části vytváření herních balíčků má uživatel k dispozici doporučovací nástroj založený na filtrování se zaměřením na obsah z metadat a informací o kartách. Kromě dočasné paměti na úrovni HTTP dotazů a odpovědí se řešilo i ukládání výsledků náročných výpočetních operací na serveru. V závěrečné části práce byl ověřen přínos použití Elasticsearch technologie oproti databázovému řešení. Jaké skutečné výsledky přinesla aplikace vlastní politiky pro dočasnou paměť? Vrací doporučovací nástroj relevantní výsledky podle aktuálního stavu herního balíčku? Naměřené hodnoty indikují splnění všech vytyčených cílů. Funkčnost systému podporuje budoucí použití v uzavřené komunitě hráčů a sběratelů.
 
The main topic of this thesis is considered as a creation of a web application for enthusiasts of the LOTR trading card game. Before the real application, theoretical concepts and principles are presented. They will significantly improve the system performance and reduce the loading time. After card information is gathered, rows consisting of parsed data are inserted into the database. The Elasticsearch index was configured afterwards. To enable real-time communication for system users, the WebSocket technology was used. As it is not based on the HTTP request-response model, the server does not need to wait for the client to send a message first. Default Symfony framework caching policy settings was made remarkably. However, when there is a need for change, it can be quite difficult to adjust. To reduce a transfer data amount, a custom configuration was set. An application of a recommender system can be found in a deck building part of the system. It is based on content filtering using card parameters and metadata. In the end, the Elasticsearch solution was compared with the plain relational database solution. Did changes matter in cache policy? Are results of the recommender system relevant to the current deck situation? Measured values indicate successful fulfillment of set objectives. The functional system implies a future usage in a closed group of players and collectors of this game.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101157
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.298Mb)
POSUDEK (51.31Kb)
POSUDEK (48.50Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV