Studie proveditelnosti - placený obsah na videoplatformě MALL.TV
Feasibility study - Paid Content on MALL.TV Videoplatform
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Anna Vacková
Vedoucí práce
Fanta Petr
Oponent práce
Cupal Libor
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je zpracování studie proveditelnosti pro připravovaný projekt zavedení placeného obsahu na videoplatformě MALL.TV. Cílem studie je zjistit, zda je tento projekt technicky proveditelný, konkurenceschopný a vhodný k realizaci. Studie proveditelnosti se zpracovává na období čtyř let dle scénářového přístupu. Teoretické kapitoly práce se zabývají nejprve představením trendů a norem v odvětví videoplatforem a následně představují strukturu studie proveditelnosti a její požadavky. Praktické kapitoly obsahují studii proveditelnosti pro placený obsah projektu na videoplatformě MALL.TV. Studie dochází k závěru, že projekt je technicky proveditelný a lze jej doporučit k realizaci za předpokladu, že identifikovaná rizika budou řízena podle opatření uvedených v této práci. The aim of the thesis is to prepare a feasibility study for the planned project of introducing paid content on the video platform MALL.TV. The study is designed to determine whether this project is technically feasible, competitive, and suitable for implementation. The feasibility study is prepared for a period of four years according to different scenarios. The theoretical chapters of the thesis deal firstly with introduction to trends and norms in the video platform industry, and secondly the structure of the feasibility study and its requirements is introduced. The practical chapters contain a feasibility study for the project paid content on the video platform MALL.TV. The study concludes that the project is technically feasible and can be recommended for implementation provided that the identified risks are managed according to the measures outlined in this thesis.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]