Prokrastinace studentů vysoké školy
Student Procrastination at University
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ladislav Rais
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce „Prokrastinace studentů vysoké školy“ je zaměřená na zjiště-ní míry prokrastinace u studentů vysoké školy s pedagogickým zaměřením, na ovliv-nění prokrastinace distanční výukou a porovnání míry odkládání povinností v souvislosti s věkem. Práce má teoreticko-empirický charakter. V první části práce jsou shrnuty poznatky z odborných zdrojů. Ve druhé části jsou uvedeny výsledky do-tazníkového šetření za použití standardizovaného dotazníku Layovy škály studentské prokrastinace, doplněné o data týkající se distanční výuky. The bachelor's thesis "Student Procrastination at University" is aimed at re-searching range of procrastination of college students with pedagogical specializati-on, the impact of distance education on such behavior and comparing trends to putting off duties compared to student age. The thesis has a theoretical-empirical character. The first part of the thesis summarizes findings from scholarly sources. The second part presents the results of a questionnaire survey using the standardized Lay's Scale of Student Procrastination questionnaire, supplemented by statements regarding distance learning.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1278]