Zobrazit minimální záznam

Digital Shopping Cart Platform with Facial Recognition



dc.contributor.advisorHauser Jan
dc.contributor.authorXuan Anh Nguyen
dc.date.accessioned2022-06-01T15:51:21Z
dc.date.available2022-06-01T15:51:21Z
dc.date.issued2022-05-31
dc.identifierKOS-1089127574005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100918
dc.description.abstractPráce se zabývá vytvářením hybridní mobilní aplikace, která řeší problém nákupu nápojů a jídla firmy Applifting. Hybridní aplikace umožňuje vývojářům vytvářet software podporující Android a IOS platformy z jedíného zdrojového kódu. Účelem aplikace je poskytnout uživateli přihlásit se pomocí obličeje a skenování produktů pomocí čárového kódu. Cílovou skupinou jsou zaměstnanci firmy Applifting, ale řešení je také možné uplatnit ve středně velkých až velkých firem, kteří nabízí svým pracovníkům prodej produktů. Úvodem práce jsou analyzovány požadavky a technologie potřebné k vylepšení nákupního procesu. Po té popisujeme návrh, implementaci a testování aplikace. Zhodnocení úspěchu je získáno pomocí uživatelských testů a dotazníků na vzorku deseti lidí. Výsledek práce ukázal zájem o budoucí použití a spokojenost s rychlejším řešení.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a solution to Applifting’s food and drink purchase process by developing a hybrid mobile application. A hybrid application allows developers to build software supporting Android and IOS platforms with a single codebase. This application enables users to authenticate with their faces and purchase products with barcodes. The target users are employees of Applifting company, but it can also be used in other mid to large-sized companies that offer products to their employees. At the beginning of this work, we analyse requirements and technologies used to improve the shopping process. After the analysis, we describe the design and implementation of the application. The end result is evaluated by user testing sessions and conducting user surveys on ten people. The result showed the employees’ satisfaction with the effortless solution, and their willingness to use the product.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsystém nákupního košíkucze
dc.subjectrozpoznávání obličejecze
dc.subjectskenování čárových kódůcze
dc.subjecthybridní mobilní aplikacecze
dc.subjectReact Nativecze
dc.subjectshopping cart systemeng
dc.subjectface recognitioneng
dc.subjectbarcode scanningeng
dc.subjecthybrid mobile applicationeng
dc.subjectReact Nativeeng
dc.titleDigitální nákupní košík s rozpoznáváním obličejecze
dc.titleDigital Shopping Cart Platform with Facial Recognitioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLedvinka Martin
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam