ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamický sněhový povrch

Dynamic snow surface

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Dominik Dinh
Supervisor
Sloup Jaroslav
Opponent
Felkel Petr
Field of study
Počítačové hry a grafika
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakce



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě je použití geometry shaderu.
 
Work implementing real-time snow accumulation methods allowing for dynamic interactive scenes. Each object has it's own accumulation buffer attached in a form of texture. Main idea is using occlusion renders to determine surface exposure to snow and then using programmable geometry shader to map from occlusion renders to the unique bound accumulation buffers;
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/100865
View/Open
PLNY_TEXT (18.05Mb)
PRILOHA (10.14Mb)
PRILOHA (44.33Mb)
PRILOHA (43.77Mb)
POSUDEK (222.3Kb)
POSUDEK (225.4Kb)
POSUDEK (225.8Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV