Dynamický sněhový povrch
Dynamic snow surface
dc.contributor.advisor | Sloup Jaroslav | |
dc.contributor.author | Dominik Dinh | |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T22:52:29Z | |
dc.date.available | 2022-05-31T22:52:29Z | |
dc.date.issued | 2022-05-31 | |
dc.identifier | KOS-1062775487905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/100865 | |
dc.description.abstract | Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě je použití geometry shaderu. | cze |
dc.description.abstract | Work implementing real-time snow accumulation methods allowing for dynamic interactive scenes. Each object has it's own accumulation buffer attached in a form of texture. Main idea is using occlusion renders to determine surface exposure to snow and then using programmable geometry shader to map from occlusion renders to the unique bound accumulation buffers; | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | realný čas | cze |
dc.subject | sníh | cze |
dc.subject | akumulace | cze |
dc.subject | okluze | cze |
dc.subject | geometry shader | cze |
dc.subject | real-time | eng |
dc.subject | snow | eng |
dc.subject | accumulation | eng |
dc.subject | occlusion render | eng |
dc.subject | geometry shader | eng |
dc.title | Dynamický sněhový povrch | cze |
dc.title | Dynamic snow surface | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Felkel Petr | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [410]