Zobrazit minimální záznam

Dynamic snow surface



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorDominik Dinh
dc.date.accessioned2022-05-31T22:52:29Z
dc.date.available2022-05-31T22:52:29Z
dc.date.issued2022-05-31
dc.identifierKOS-1062775487905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100865
dc.description.abstractPráce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě je použití geometry shaderu.cze
dc.description.abstractWork implementing real-time snow accumulation methods allowing for dynamic interactive scenes. Each object has it's own accumulation buffer attached in a form of texture. Main idea is using occlusion renders to determine surface exposure to snow and then using programmable geometry shader to map from occlusion renders to the unique bound accumulation buffers;eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectrealný čascze
dc.subjectsníhcze
dc.subjectakumulacecze
dc.subjectokluzecze
dc.subjectgeometry shadercze
dc.subjectreal-timeeng
dc.subjectsnoweng
dc.subjectaccumulationeng
dc.subjectocclusion rendereng
dc.subjectgeometry shadereng
dc.titleDynamický sněhový povrchcze
dc.titleDynamic snow surfaceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFelkel Petr
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam