• 3D model fakulty 

      Autor: Oldřich Milec; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato práce se zabývá vytvořením 3D modelu třetího patra Nové budovy Českého vysokého učení technického. Části tohoto modelu jsou vytvářeny procedurálně pomocí vytvořených pluginů do programu Blender. Jedná se především ...
    • Editor virtuálních světů 

      Autor: Petr Lhota; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který ...
    • Nástroj pro výuku základních křivek 

      Autor: Michal Vomastek; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Diplomová práce se zabývá tvorbou aplikace na podporu výuky základních křivek používaných v počítačové grafice. Toto téma je pro studenty obtížné a cílem aplikace je téma studentům co nejvíce zpřístupnit. Aplikace byla z ...
    • Optimalizace na nekonvexní obálce 

      Autor: Tomáš Hořovský; Vedoucí práce: Kubr Jan; Oponent práce: Černý Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-18)
      Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit platformu pro implementaci a testování algoritmů pro tvorbu obálek anténních polí v 2D prostoru. Platforma by měla umožňovat generování náhodných testovacích případů, vyhodnocení ...
    • Počítačová grafika a její aplikace pomocí WebGL 

      Autor: Dalibor Trampota; Vedoucí práce: Moc Michal; Oponent práce: Thiele Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na počítačovou grafiku, přesněji na webu pomocí WebGL. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti WebGL a knihovny Three.js a vytvořit jednoduchou hru. Práce je rozdělena na dvě části. První ...