Prohlížení dle předmětu "budování značky zaměstnavatele"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Employer branding a personální marketing
; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Kužílek Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ... -
Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...