• Employer branding a personální marketing 

      Autor: Tereza Lačíková; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Kužílek Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ...
    • Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech 

      Autor: Gabriela Srbková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...