Prohlížení dle předmětu "animation"
Zobrazují se záznamy 1-11 z 11
-
Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu automatického vytváření všech souborů potřebných k definici animace pro snadné a rychlé generování provozu do ... -
Design Help - osamělost seniorů
; Vedoucí práce: Karel Marian; Oponent práce: Kutíková Anna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem robotického společníka sloužícího primárně osamělým seniorům, přičemž kladu důraz na důvěru, etické problémy a soukromí uživatelů. V práci se zabývám nejen formální stránkou ale ... -
Editor animací se sledováním pohybu
; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Vlach Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-26)Tato práce se zaměřuje na design, implementaci a testování webového editoru gif animací. Jeho funkce obsahují mimo jiné možnost přidat obrázky a texty, časovou osu pro editaci viditelnosti přidaných prvků a sledování pohybu ... -
Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů
; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-13)Cílem této bakalářské práce je Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů pomocí rychlé a snadné metody automatického vytváření všech nutných souborů k formulaci animace. Teoretická část je věnována ... -
Herní aplikace pro kognitivní trénink s NPC
; Vedoucí práce: Fajnerová Iveta; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato práce se zabývá vývojem systémů pro správu animovaných NPC, jejich navigaci po virtuálním světě a scénářů, které lze využít pro kognitivní trénink. Na základě analýzy je navržena a realizována soustava modulů pro herní ... -
Modelování a editece dynamických textur
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Mraky v přírodě se dynamicky mění ve větru a tuto vlastnost chceme vystihnout v počítačové grafice. Ve své bakalářské práci jsem provedla průzkum na téma mraků, existujících řešení jejich simulace a návrh generátoru mraků ... -
Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ... -
Praktické vyučování podporované počítačem
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Štemberk Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zachycen historický vývoj zobrazování objektů a způsoby tvorby grafiky pomocí počítače. V návaznosti na didaktické zásady jsou tu ... -
Simulace pohyblivých membránových konstrukcí
; Vedoucí práce: Kopřiva Miloš; Oponent práce: Achten Henri Hubertus
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)Disertační práce je zaměřena na pohyblivé membránové konstrukce. Díky lehkým pohyblivým membránovým konstrukcím můžeme v krátkém čase zcela změnit funkční využití daného prostoru. Tyto architektonicky dynamické stavby jsou ... -
VoxelMaze I. - animace a optimalizaze UX
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)Hlavní cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat uživatelské rozhraní pro aplikaci VoxelMaze, která vznikla v týmu studentů oboru Počítačová grafika v rámci předmětu BI-SP1.2. Rozhraní hry VoxelMaze, původně ... -
Využití přirozené dynamiky výtvarných médií k stylizaci vektorové animace
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Janoušek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)V této práci představujeme vlastní metodu pro automatickou stylizaci vektorových animaci s použitím vzhledu běžných uměleckých médií, primárně zaměřenou na akvarely. Naším hlavním cílem je co nejlépe zachovat vizuální ...