• Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory 

      Autor: Klára Pudová; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu automatického vytváření všech souborů potřebných k definici animace pro snadné a rychlé generování provozu do ...
    • Design Help - osamělost seniorů 

      Autor: Natálie Horská; Vedoucí práce: Karel Marian; Oponent práce: Kutíková Anna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem robotického společníka sloužícího primárně osamělým seniorům, přičemž kladu důraz na důvěru, etické problémy a soukromí uživatelů. V práci se zabývám nejen formální stránkou ale ...
    • Editor animací se sledováním pohybu 

      Autor: Petr Kubeš; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Vlach Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-26)
      Tato práce se zaměřuje na design, implementaci a testování webového editoru gif animací. Jeho funkce obsahují mimo jiné možnost přidat obrázky a texty, časovou osu pro editaci viditelnosti přidaných prvků a sledování pohybu ...
    • Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů 

      Autor: Rodrigo Vidarte Vargas; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Novotný Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-13)
      Cílem této bakalářské práce je Generování 3D animací do interaktivních vozidlových simulátorů pomocí rychlé a snadné metody automatického vytváření všech nutných souborů k formulaci animace. Teoretická část je věnována ...
    • Herní aplikace pro kognitivní trénink s NPC 

      Autor: Martin Kopřiva; Vedoucí práce: Fajnerová Iveta; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato práce se zabývá vývojem systémů pro správu animovaných NPC, jejich navigaci po virtuálním světě a scénářů, které lze využít pro kognitivní trénink. Na základě analýzy je navržena a realizována soustava modulů pro herní ...
    • Modelování a editece dynamických textur 

      Autor: Alžběta Mrkvová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Mraky v přírodě se dynamicky mění ve větru a tuto vlastnost chceme vystihnout v počítačové grafice. Ve své bakalářské práci jsem provedla průzkum na téma mraků, existujících řešení jejich simulace a návrh generátoru mraků ...
    • Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí 

      Autor: Tomáš Tran; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ...
    • Praktické vyučování podporované počítačem 

      Autor: Jana Žáková; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Štemberk Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)
      Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zachycen historický vývoj zobrazování objektů a způsoby tvorby grafiky pomocí počítače. V návaznosti na didaktické zásady jsou tu ...
    • Simulace pohyblivých membránových konstrukcí 

      Autor: Pavel Jurčík; Vedoucí práce: Kopřiva Miloš; Oponent práce: Achten Henri Hubertus
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Disertační práce je zaměřena na pohyblivé membránové konstrukce. Díky lehkým pohyblivým membránovým konstrukcím můžeme v krátkém čase zcela změnit funkční využití daného prostoru. Tyto architektonicky dynamické stavby jsou ...
    • VoxelMaze I. - animace a optimalizaze UX 

      Autor: Mariia Korshunova; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Hlavní cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat uživatelské rozhraní pro aplikaci VoxelMaze, která vznikla v týmu studentů oboru Počítačová grafika v rámci předmětu BI-SP1.2. Rozhraní hry VoxelMaze, původně ...
    • Využití přirozené dynamiky výtvarných médií k stylizaci vektorové animace 

      Autor: Adam Platkevič; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Janoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      V této práci představujeme vlastní metodu pro automatickou stylizaci vektorových animaci s použitím vzhledu běžných uměleckých médií, primárně zaměřenou na akvarely. Naším hlavním cílem je co nejlépe zachovat vizuální ...