Prohlížení dle předmětu "Twitter"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Aplikace pro verifikaci zpráv
; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Matoušek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci webové aplikace pro ověřování zpráv (tzv. tweetů) ze sociální sítě Twitter. Hlavním účelem této aplikace je zabránit tomu, aby se ve webovém prostoru objevovaly falešné zprávy. ... -
Expanze pravicového extremismu v evropských státech v kontextu pandemické krize
; Vedoucí práce: Vegrichtová Barbora; Oponent práce: Sunardi Teddy
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)Tato diplomová práce se věnuje tématu vývoje pravicového extremismu ve vybraných státech Evropy v kontextu pandemické krize. Teoretická část práce se zaměřuje na seznámení čtenáře s obecnými poznatky v souvislosti s ... -
Klasifikace volebních zpráv z Twitter jako FakeNews
; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Kroha Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)Cílem této bakalářské práce je oblast analýzy dat z aplikace Twitter za účelem výběru spolehlivých zpravodajských a volebních zpráv, analýza metod detekce FakeNews a jejich výsledků, prozkoumání vlivu modelování témat ... -
Marketing na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ... -
Marketing neziskových organizací na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ... -
Neanticipované šoky verbální povahy do cen BITCOIN
; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Cílem této práce je zpracovat analýzu finančního instrumentu BITCOIN v návaznosti na neanticipované šoky vyvolané verbálními vyjádřeními významných osobností na sociální síti Twitter. Zejména se jedná o příspěvky a reakce ... -
Využití internetu při náboru zaměstnanců
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetu a sociálních sítí na procesy náboru zaměstnanců s cílem identifikovat a vyhodnotit efektivitu nástrojů a přístupů používaných organizacemi pro nábor a navrhnout zlepšení pro ...