• Aplikace pro výuku první pomoci 

      Autor: Lucie Peksová; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím technologie chatbot ve vzdělávání. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s technologií, její historií a praktickým využitím. Součástí teoretické práce je analýza existujících ...
    • Chatbot pro podporu výuky sběru informací 

      Autor: Eva Bamesberger; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Zíka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě experimentálního chatbota, pro využití ve výuce předmětu BI-TIS na Fakultě informačních technologií ČVUT. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli takový experiment bude úspěšný a ...
    • Návrh a implementace aplikace pro podporu rezervace místností 

      Autor: Jan Vostrý; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Šebek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou výukových materiálů předmětu "Informační systémy", návrhem, implementací aplikace pro rezervaci místností a nasazením aplikace do IBM Cloud. Popisuje prototypování, prototypovací nástroje, ...
    • Využití chatbota pro podporu vybraných CRM procesů 

      Autor: Vladimír Vlk; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci ...