Prohlížení dle předmětu "Facebook"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ... -
Inovace sociální sítě Facebook pro MÚVS ČVUT v Praze
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Kubálek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Hlavním tématem této diplomové práce je inovace sociální sítě Facebook pro MÚVS ČVUT v Praze. Cílem práce je zhodnotit efektivitu, identifikovat aktuální možnosti a spolu s jejich riziky poskytnout návrh pro inovaci ... -
Marketing na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ... -
Marketing neziskových organizací na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ...