• Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Online organizace výletů 

      Autor: Daniel Koten; Vedoucí práce: Aubrecht Petr; Oponent práce: Ledvinka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-23)
      Po dlouhém období spousty omezení v důsledku koronaviru se svět opět dal do pohybu a lidé potřebují aplikaci pro organizaci různých událostí. Záměrem této práce, která se zaměřuje zejména na správu seznamů položek a sociální ...