• Business plán pro startup 

      Autor: Jolana Hocká; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Diplomová práce se zabývá vytvořením business plánu pro start-up. Cílem práce je zpracování podnikatelského plánu pro nově začínající podnik, který bude využit jako podklad pro podnikání. Diplomová práce se člení na dvě ...
    • Business plán výroby minikaravanů 

      Autor: Jan Sekera; Vedoucí práce: Žilka Miroslav; Oponent práce: Peterka Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-23)
      Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu business plánu dle podnikatelského záměru v existujícím malém podniku. V teoretické části bude popsána problematika tvorby business plánu, včetně všech dílčích částí a analýz ...
    • Business plán: Založení minipivovaru Malý Šotek 

      Autor: Michaela Šatková; Vedoucí práce: Scholleová Hana; Oponent práce: Sabolovič Mojmír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Diplomová práce se zabývá zpracováním business plánu pro nově začínající podnik, minipivovar Malý Šotek. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části práce, jsou definovány základní podnikatelské pojmy a je ...
    • Uvedení produktové inovace na B2B trh 

      Autor: Kateřina Neradová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      V diplomové práci je zpracována problematika inovací a jejich důležitosti v podnikatelském prostředí. Cíl práce je zpracování všech dostupných informací k tomu, aby došlo k úspěšnému uvedení produktu na trh pro vybranou ...