• Analýza proveditelnosti marketingového produktu 

      Autor: Martin Sedmera; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato práce se zabývá návrhem deskové hry jako produktu, který podporuje marketingovou strategii softwarové firmy Applifting s. r. o. Prostředkem pro vytvoření vhodného návrhu je analýza současných deskových her na trhu. ...
    • Knihovna pro senzory a akční členy nové FEL Open - Cube 

      Autor: Jakub Vaněk; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá přidáním podpory pro senzory a motory ze stavebnice LEGO Mindstorms EV3 do nové řídící kostky Open-Cube. Krátce je zde popsána Open-Cube i sada EV3. Následně jsou vytvořeny ovladače pro MicroPython ...
    • Model vzducholodi s využitím stavebnic LEGO Mindstorms Education EV3 

      Autor: Kirschner Filip; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Mudrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Návrh a realizace autonomního robota hrajícího šachy 

      Autor: David Pařil; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-28)
      Tato diplomová práce představuje autonomní šachový robotický manipulátor využívající metod počítačového vidění k detekci šachovnice. Věnujeme se návrhu robota schopného hrát šachy proti lidským oponentům a diskutujeme různé ...
    • Návrh robota 'Ludvíka' pro propagační účely fakulty 

      Autor: Matěj Štětka; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Cílem této bakalářské práce je stavba humanoidního robota ze stavebnice LEGO Mindstorms EV3 pro propagační účely fakulty FEL a pro spolupráci s PKF - Prague Philharmonia. Při stavbě bylo využito především součástek z LEGO. ...
    • Plánovač alokací na projektech 

      Autor: Martin Německý; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Bakalářská práce se zabývá problémem alokaci zdrojů (zaměstnanců) na projekty, kde hlavnim kritériem přiřazeni jsou preference zaměstnanců na projekty. Je zde využita technika constraint programming, která dovoluje problém ...
    • Soubor řešených úloh pro předmět Roboti s využitím stavebnice LEGO Education SPIKE Prime 

      Autor: Jan Mareš; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      V úvodu této bakalářské práce jsou nejprve uvedeny vlastnosti nejnovější robotické stavebnice z řady LEGO Education, jež se nazývá LEGO Spike Prime. Následně je srovnána s předchozí generací LEGO EV3. A v poslední části ...
    • Tvorba nových výukových materiálů pro předměty využívající LEGO Mindstorms 

      Autor: Matěj Štětka; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou nových knihoven pro moduly od firmy Mindsensors.com, kterými jsou NXTMMX, NXTCam5 a LED Matrix, a to v jazyce Python. Druhá část se zabývá návrhem nové koncepce předmětu B3B35RO1 ...
    • Uživatelský manuál (soubor řešených úloh) pro předmět ROBOTI 

      Autor: Jan Daněk; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-30)
      Cílem této práce je formulovat praktická cvičení pro předmět ROBOTI, který je vyučován na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze v prvním ročníku bakalářského studia programu Kybernetika a Robotika. Základ této práce tvoří ...
    • Uživatelský manuál na použití programovacího jazyka Python pro LEGO Mindstorms EV3 

      Autor: Adam Jáneš; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-30)
      Cílem této bakalářské práce je seznámit studenty prvního ročníku bakalářského studia programu Kybernetika a robotika s LEGO MINDSTORMS EV3 a vytvořit instalační a uživatelský manuál programovacího jazyka Python. Využití ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms - návrh soutěžní úlohy pro ROBOSOUTĚŽ 

      Autor: Josef Rastočný; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací soutěžní úlohy pro ROBOSOUTĚŽ. V práci je popsána výroba samotné konstrukce pro soutěžní úlohu, řízení motoru pomocí Arduina a H-můstku, využití stavebnice LEGO Mindstorms EV3 ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms - návrh soutěžních úloh pro ROBOSOUTĚŽ 

      Autor: Stěhule Dušan; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-28)
      Teoretická část práce seznamuje čtenáře s historií a aktuálním stavem Lego Mindstorms. Porovnává parametry jednotlivých verzí a detailně představuje nejnovější verzi EV3, včetně všech senzorů a softwarových možností. V ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh a realizace robota "Ball-riding robot" pro propagační účely fakulty 

      Autor: Malý Jakub; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)
      Tato bakalářská práce prezentuje metody pro modelování a ovládání pohybu Ball-riding robotu. K sestavení robotu je použita LEGO Mindstorm EV3 stavebnice. Robot je poháněn třemi všesměrovými koly a jakožto koule k balancování ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL 

      Autor: Martin Šrámek; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Cílem této bakalářské práce je návrh a konstrukce robota hrajícího na foukací harmoniku sestaveného ze stavebnice LEGO Mindstorms EV3. Programová část byla vytvořena v programovacím jazyce Python a sestává z části určené ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na kytaru pro propagaci FEL 

      Autor: Veronika Petrčková; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Práce se zabývá teoretickým popisem základního principu akordické hry na akustickou kytaru. Tento princip demonstruji na postaveném robotovi, který simuluje kytaristu. Je sestavený ze stavebnice LEGO Mindstorms EV3 ve ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na kytaru pro propagaci FEL 

      Autor: Adam Chmiel; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Práce se zabývá rozšířením již předem vytvořeného robotického kytaristy. Mechanismus držící akordy byl upraven a rozšířen o nové akordy. K vytvoření mechanismu byl použit 3D tisk. Dalším rozšířením bylo přidání nových ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na piano pro propagaci FEL 

      Autor: Němec Martin; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)
      Tato práce je zaměřena na konstrukci a programování robota hrajícího na piano za použití stavebnice Lego Mindstorms EV3. Program robota s názvem PianoPlay je psán v jazyce Java a je spouštěn v prostředí LeJOS EV3. Dále je ...