Zobrazit minimální záznam

Technological procedure and plan of reconstrution of railway line Pilsen–Nýřany



dc.contributor.advisorLojda Vít
dc.contributor.authorMartin Turek
dc.date.accessioned2022-02-02T23:51:57Z
dc.date.available2022-02-02T23:51:57Z
dc.date.issued2022-02-02
dc.identifierKOS-1198095279105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99441
dc.description.abstractDiplomová práce nejprve uvádí souhrn o metodách rekonstrukce železničního spodku z pohledu technologie. Dále se zaměřuje na kontinuální metodu obnovy, tj. bez snášení kolejového roštu, kterou porovnává s metodou konvenční, tj. se snášením kolejového roštu. Na základě dosažených poznatků jsou v práci zpracovány dva technologické postupy obnovy železničního spodku trati Plzeň – Nýřany, které jsou následně porovnány mezi sebou. Praktické údaje pro návrh technologických postupů byly čerpány ze stavby Velim – Poříčany, která je předmětné trati v této diplomové práci podobná.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis first presents a summary of the methods of reconstruction of the railway substructure from the point of view of technology. It also focuses on the continuous method of renewal, i.e. without laying the rail grid, which it compares with the conventional method, i.e. with laying the grid. Based on the achieved knowledge, two technological procedures for the renewal of the railway substructure of the Plzeň – Nýřany line are elaborated in the thesis, which are subsequently compared with each other. Practical data for the design of technological procedures were drawn from the construction of Velim – Poříčany, which is similar to the subject line in this diploma thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŽelezniční spodekcze
dc.subjectrekonstrukcecze
dc.subjectsanacecze
dc.subjectželezniční traťcze
dc.subjectkolejový roštcze
dc.subjecttraťové strojecze
dc.subjectrailway substructureeng
dc.subjectreconstructioneng
dc.subjectremediationeng
dc.subjectrail trackeng
dc.subjectrail grideng
dc.subjecttrack machineseng
dc.titleNávrh technologie a plánu pro obnovu železničního spodku v úseku Plzeň–Nýřanycze
dc.titleTechnological procedure and plan of reconstrution of railway line Pilsen–Nýřanyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePetrásek Adam
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra železničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam