ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlo

Virtual try on - Magic Mirror

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Margarita Ryabova
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Žára Jiří
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této práce je analyzovat možné způsoby realizace virtuální zkušební kabinky a implementovat takovou aplikaci. Na základě výzkumu bylo rozhodnuto provést implementaci pomocí Rozšiřené reality (AR) ve spojení s zařizením Kinect v2 a Unity Engine. Výsledný program byl úspěšně otestován na osobním počítači s operačním systémem Windows.
 
The main goal of this thesis is to analyze the possible solutions of a virtual fitting room application and implement such an application. Based on the research, it was decided to carry out the implementation in Augmented Reality with the conjunction of Kinect v2 and Unity Engine. The final program was successfully tested on a personal computer with Windows OS.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99196
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (32.57Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (9.134Mb)
PRILOHA (673 bajtů)
POSUDEK (655.3Kb)
POSUDEK (649.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV