Zobrazit minimální záznam

Virtual try on - Magic Mirror



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorMargarita Ryabova
dc.date.accessioned2022-01-26T23:51:35Z
dc.date.available2022-01-26T23:51:35Z
dc.date.issued2022-01-26
dc.identifierKOS-857605007705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99196
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je analyzovat možné způsoby realizace virtuální zkušební kabinky a implementovat takovou aplikaci. Na základě výzkumu bylo rozhodnuto provést implementaci pomocí Rozšiřené reality (AR) ve spojení s zařizením Kinect v2 a Unity Engine. Výsledný program byl úspěšně otestován na osobním počítači s operačním systémem Windows.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to analyze the possible solutions of a virtual fitting room application and implement such an application. Based on the research, it was decided to carry out the implementation in Augmented Reality with the conjunction of Kinect v2 and Unity Engine. The final program was successfully tested on a personal computer with Windows OS.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRozšiřená realitacze
dc.subjectARcze
dc.subjectKinectcze
dc.subjectVirtuální zkušební kabinkacze
dc.subjectAvatarcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectC\#cze
dc.subjectOff-Axis projekcecze
dc.subjectInverzní kinematikacze
dc.subjectIKcze
dc.subjectAugmented Realityeng
dc.subjectAReng
dc.subjectKinecteng
dc.subjectVirtual fitting roomeng
dc.subjectVirtual changing roomeng
dc.subjectVirtual dressing roomeng
dc.subjectAvatareng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectC\#eng
dc.subjectOff-Axis Projectioneng
dc.subjectInverse Kinematicseng
dc.subjectIKeng
dc.titleVirtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlocze
dc.titleVirtual try on - Magic Mirroreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŽára Jiří
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu
















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam