Návrh trakčního zařízení trakční měnírny metra
Design of Metro Traction Substation Equipment
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Karel Kovařík
Vedoucí práce
Kobrle Pavel
Oponent práce
Čerňan Martin
Studijní obor
ElektroenergetikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektroenergetikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předkládaná diplomová práce se zabývá návrhem trakčního zařízení měnírny metra. V první části jsou popsány používané drážní soustavy, dále je uvedena problematika napájení trakční napájecí soustavy metra z distribuční sítě vn a popsány způsoby napájení elektrických úseků trakčního vedení. Je nastíněna problematika bludných proudů v DC trakčních soustavách. Stručně je zmíněna problematika EMC drážních soustav. Závěrečná část práce je věnována návrhu parametrů trakčních zařízení měnírny metra a trakčního vedení a nastavení zkratových ochran napáječových rychlovypínačů. This diploma thesis deals with the design of metro traction substation equipment. Employed traction systems are described in the first part. Further, the issues concerning the power supply of the metro traction supplying station from the medium voltage distribution power grid are discussed, as well as the ways of how the electric sections of the traction lines are supplied. The problems of the railway stray current in DC traction systems are outlined. The EMC issues in railway systems are also shortly mentioned. The final part of the diploma thesis deals with the design of the parameters of the metro traction substation equipment, traction lines and setting of high speed circuit breaker short-circuit protections.
Kolekce
- Diplomové práce - 13115 [389]