Zobrazit minimální záznam

Improvement of Kutná Hora hl. n. – Zruč nad Sázavou Railway Connection



dc.contributor.advisorTýfa Lukáš
dc.contributor.authorMartin Marek
dc.date.accessioned2022-01-12T23:51:27Z
dc.date.available2022-01-12T23:51:27Z
dc.date.issued2022-01-12
dc.identifierKOS-1089439608205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99013
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zlepšením železničního spojení na regionální trati Kutná Hora hl.n. – Zruč nad Sázavou. Současná poloha stanic a organizace provozu neposkytuje atraktivní ani systémovou jízdní dobu, což se projevuje v dlouhých pobytech při křižování, nepravidelném intervalu a špatné vazbě na přípoje. V prvních dvou kapitolách je analyzován význam trati v železniční síti, v rámci regionu a současný stav infrastruktury. Třetí kapitola představuje možná opatření pro zlepšení stavu, která jsou ve čtvrté kapitole aplikována. Zároveň je posuzován jejich přínos a opodstatněnost pro potřeby fungování konceptu. Poslední kapitola navrhuje dva nové koncepty provozu, které lze pomocí popsaných úprav zajistit.cze
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis focuses on improvement of regional railway connection Kutná Hora hl.n. – Zruč and Sázavou. Stations’ locations and organization of operation does not offer attractive travel times and /or regular headways which leads to long waiting times at crossing loops, irregular timetable, and bad connections. First two chapters analyses significance of the line for railway network and whole region and describes condition of current infrastructure. Third chapter introduces actions to improve the line which are then used and considered in the next chapter. Last part suggests two versions of new timetable that can be applied with designed changes.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželezniční dopravacze
dc.subjecttaktový provozcze
dc.subjectintegrální taktový grafikoncze
dc.subjectkřižovánícze
dc.subjectpřípojecze
dc.subjectregionální dráhacze
dc.subjectKutná Horacze
dc.subjectZruč nad Sázavoucze
dc.subjectrailway transporteng
dc.subjectclock-face schedulingeng
dc.subjectintegrated scheduleeng
dc.subjectpassing loopeng
dc.subjectconnectionseng
dc.subjectbranch lineeng
dc.subjectKutná Horaeng
dc.subjectZruč nad Sázavoueng
dc.titleZlepšení železničního spojení Kutná Hora hl. n. – Zruč nad Sázavoucze
dc.titleImprovement of Kutná Hora hl. n. – Zruč nad Sázavou Railway Connectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtajner Filip
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu
















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam