Využití dat z plovoucích vozidel pro optimalizaci jízd vozidel IZS
Using Floating Car Data to Optimize the Driving of IRS Vehicles
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Barbora Goláňová
Vedoucí práce
Purkrábková Zuzana
Oponent práce
Pinkas Jaroslav
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce pojednává o využití dat z plovoucích vozidel k optimalizaci jízd vozidel integrovaného záchranného systému. V této souvislosti je zde možné nalézt, jakým způsobem byla získaná data z plovoucích vozidel od integrovaných záchranných systémů a způsob jejich zpracování. Dále se v práci nachází výčet způsobů preference IZS a popis aplikace QGIS. Z těchto poznatků je navržena metodika, pomocí které byly identifikovány problémové lokality v infrastruktuře. Lokality, kde dochází ke zdržení vozidel IZS. Výsledné lokality byly porovnány s veřejnými daty zprostředkovanými Ředitelstvím silnic a dálnic. Na několika vybraných lokalitách navržené řešení k zefektivnění průjezdu vozidel IZS. The work deals with the use of floating car data to optimize the travel of integrated rescue systems. In this context, it is possible to find how data from floating vehicles were obtained from integrated rescue systems and how they were processed. Furthermore, a list of IRS preferences and a description of the QGIS application. From this knowledge, a methodology is proposed, which was used to identify problem areas in the infrastructure. Locations where IRS vehicles are detained. The resulting sites were compared with public data provided by the Directorate of Roads and Motorways. At several selected localities, a solution was proposed to streamline the passage of IRS vehicles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16120 [101]