Pasivní bezpečnost autonomních vozidel
Passive safety of autonommous vehicles
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jana Stránská
Vedoucí práce
Mík Josef
Oponent práce
Krejčí Jan
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce „Pasivní bezpečnost autonomních vozidel“ je návrh prvků pasivní bezpečnosti v autonomních vozidlech vyšších stupňů autonomizace. V práci jsou uvedeny stupně autonomních vozidel, prvky bezpečnosti ve vozidle a legislativa pasivní bezpečnosti. Součástí práce je také kapitola věnovaná biomechanickým kritériím poranění. V závěru práce je uvedena simulace vyhýbacího manévru a následného nouzového brždění. The purpose of the diploma thesis called “Passive safety of autonomous vehicles” is the design of features of passive safety in autonomous vehicles of higher degrees of autonomy. The thesis presents the degrees of autonomous vehicles, features of passive safety in the vehicles and passive safety legislation. Part of the work is also a chapter devoted to biomechanical injury criteria. The final work presents a simulation of an avoidance manoeuvre and subsequent emergency braking.