Rekonfigurace vzdálených stání letadel na letišti Praha-Ruzyně
Reconfiguration of Remote Aircraft Stands at Prague-Ruzyně Airport
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Vít Kadlček
Supervisor
Lán Sébastien
Opponent
Černý Milan
Field of study
Letecká dopravaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav letecké dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
V této bakalářské práci je řešena problematika rekonfigurace stání letadel na odbavovací ploše „SEVER“ letiště Praha-Ruzyně. Práce představuje související předpisovou základnu a ostatní použité dokumenty a nastiňuje současné uspořádání v předmětné části odbavovací plochy. V jednotlivých krocích je popsán postup, pomocí nějž bylo nakonec dosaženo výsledného návrhu rekonfigurace, od počátečního rozvržení prostoru, přes návrh uspořádání stání letadel, až po ověření výsledku pomocí simulace pohybu letištních vozidel. Výsledkem je návrh, který v co nejvyšší míře využívá prostor odbavovací plochy, usnadňuje pohyb letištních vozidel, zachovává současné možnosti využití stání letadel a vyžaduje co nejméně zásahů do současné infrastruktury letiště. This bachelor thesis addresses a topic of reconfiguration of aircraft stands at the apron “SEVER” at the Praha-Ruzyně airport. The work introduces related regulation and other used documents and outlines current situation on the discussed part of the apron. In several steps, the process of reconfiguration is described. From an early layout of the area to aircraft stands designing and verifying an outcome using a simulation of a movement of airport vehicles. The resulting layout uses the apron area as much as possible, eases the movement of airport vehicles, keeps current ways of use of aircraft stands and requires minimum amount of current infrastructure changes.
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [713]