Zobrazit minimální záznam

Fractional Ownership and its Consequences in Air Transport



dc.contributor.advisorVittek Peter
dc.contributor.authorDaniela Kolbová
dc.date.accessioned2021-09-09T22:51:34Z
dc.date.available2021-09-09T22:51:34Z
dc.date.issued2021-09-09
dc.identifierKOS-878588982005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97417
dc.description.abstractFrakční vlastnictví letadel je jedním z druhů vlastnictví business letadel. Bakalářská práce popisuje jeho princip a zmiňuje také další druhy vlastnictví letadel. Práce dále obsahuje rozlišení legislativy frakčního vlastnictví na území USA a Evropy včetně příkladů fungujících společností nabízející frakční vlastnictví. Následuje popis proměnných v modelu frakčního vlastnictví. Součástí práce je případová studie největší společnosti zaměřené na programy frakčního vlastnictví NetJets. V závěru práce je vytvořen fiktivní model založení společnosti nabízející frakční vlastnictví zahrnující nastínění nákladů a výnosů této společnosti.cze
dc.description.abstractFractional aircraft ownership is a type of owning a business aircraft. The bachelor thesis is describing its principal and also mentions other types of aircraft ownership. The thesis contains differentiation of legislation on fractional ownership in the USA and Europe including examples of working companies offering the fractional ownership. The following is the variables description in a model of fractional ownership. The thesis includes the case study of the biggest company that focuses on fractional ownership programs, NetJets. In the conclusion of the thesis the model of founding a company offering fractional ownership was created, including outline of costs and profit of that company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectfrakční vlastnictvícze
dc.subjectvlastnictví letadelcze
dc.subjectNetJetscze
dc.subjectFractional ownershipeng
dc.subjectaircraft ownershipeng
dc.subjectNetJetseng
dc.titleFrakční vlastnictví a jeho dopady v letecké dopravěcze
dc.titleFractional Ownership and its Consequences in Air Transporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePazourek Michal
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam