Náhrada klasické ocelové konstrukce železničních mostů konstrukcí z parapetních nosníků
Replacement of the classic steel structure of railway bridges for structures made of parapet beams
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Bohumil Vender
Vedoucí práce
Kolařík Ladislav
Oponent práce
Kuklík Vladimír
Studijní obor
Bez specializaceStudijní program
Výrobní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav strojírenské technologiePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřená na výrobu konstrukcí železničních mostů z parapetních nosníků. V teoretické části se zabývá rozborem hlavních nosných konstrukcí, tavných svařovacích metod MAG (135) a SAW (121). V praktické části je rozebrána výroba spodku ocelového mostu z parapetních nosníků. Dále byly svařeny 4 vzorky plechů představující masivní desku mostu o tloušťce 80 mm, které byly následně podrobeny hodnocení kvality podle požadavků kvalifikační normy ČSN EN ISO 15614. Na závěr je provedeno porovnání z hlediska mechanických vlastností a ekonomie výroby. The diploma thesis is focused on the production of railway bridges for structures made of parapet beams. In the theoretical part I deal with the analysis of the framework, fusion welding method MAG and SAW. In the partical part there is discussed production of lower part of the bridge of parapets beams. Further 4 samples were welded from sheets. These samples are representing masive iron plate, the lower part of the bridge. The samples were tested in the laboratory in Dekra company. The evaluation is done by comparing by mechanical properties and economy of the production.
Kolekce
- Diplomové práce - 12133 [236]