Návrh alternativního využití železniční trati 535A
Proposal for Alternative Usage of Railway Track 535A
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Vela
Vedoucí práce
Kumpošt Petr
Oponent práce
Nováček Jakub
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem alternativního využití železniční trati 535A. Především se jedná o návrh přestavby železniční trati na komunikaci pro nemotorový provoz včetně napojení na stávající infrastrukturu. Dále se zabývá drážními stezkami. V neposlední řadě prověřuje možnost využití nově vzniklé komunikace pro složky integrovaného záchranného systému a pro provoz autonomních dopravních prostředků pro účely veřejné hromadné dopravy. The bachelor thesis deals with the proposal of an alternative use of the railway line 535A. In particular, it is a proposal for the conversion of the railway track into a road for non-motorized traffic including the connection to the existing infrastructure. It also deals with rail trails. Last but not least, it examines the possibility of using the newly created road for the integrated rescue system and for the operation of autonomous vehicles for public transport purposes.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [389]