ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh 12V a 400V lithium-ion baterie pro eletrické vozidlo s ponorným chlazením

Design of 12V and 400V Lithium – ion battery pack for an electric vehicle with immersive cooling.

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kanishka Mathur
Vedoucí práce
Corbellati Achille
Oponent práce
Morkus Josef
Studijní obor
Advanced Powertrains
Studijní program
Master of Automotive Engineering
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Následující diplomová práce se zabývá vývojem 12V a 400V lithium-iontové chlazené baterie. Lithium-iontové baterie musí být výslovně navrženy pro Classic Mini Cooper. Součástí tohoto projektu je návrh a výroba 12V baterie a modelování 400V baterie pro výrobu tepla a křivka SOC. Pro získání dat o generování tepla a křivky SOC byl v MATLAB Simulink vytvořen model baterie. Výměník tepla byl navržen s chladicí kapalinou 3M Novec 7200 na základě výroby tepla.
 
The following master's thesis is concerned with the development of a 12V and 400V lithium-ion immersive cooled battery. Lithium-ion batteries must be explicitly designed for a Classic Mini Cooper. The design and manufacture of the 12V battery and the modelling of the 400V battery for heat generation and SOC curve are all part of this thesis project. To obtain the heat generation data and SOC curve, a battery model was created in MATLAB Simulink. The heat exchanger was designed with 3M Novec 7200 cooling fluid based on heat generation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97176
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.575Mb)
PRILOHA (52.71Kb)
POSUDEK (205.9Kb)
POSUDEK (201.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV