Návrh SSZ na křižovatce S. K. Neumanna x Svobody v Pardubicích
The Design of Traffic Control at the Intersection of S. K. Neumann x Svobody
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Zajíček
Vedoucí práce
Tichý Tomáš
Oponent práce
Švorc David
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem světelného signalizačního zařízení na křižovatce S. K. Neumanna x Svobody v Pardubicích, která je v současnosti okružní. Součástí práce je analýza současného stavu křižovatky a širších dopravních vztahů. Dále je popsán dopravní průzkum a jeho vyhodnocení, kapacitní posouzení okružní křižovatky a hodnocení kritérií pro návrh SSZ. Další částí je návrh řízení SSZ společně se stavebními úpravami, který je následně kapacitně posouzen. Poslední částí práce je ověření návrhu pomocí mikrosimulace v programu VISSIM. The subject of this bachelor thesis is to design a traffic control of the intersection S. K. Neumanna x Svobody in Pardubice, which is currently a roundabout. Part of the work is an analysis of the current state of the intersection and wide traffic relations. Furthermore, the traffic survey and its evaluation, the capacity assessment of the roundabout and the evaluation of the criteria for the design of the traffic lights are described. The next part is the design of the traffic control management together with construction modifications, which is then assessed for capacity. The last part of the work is the verification of the design using microsimulation in the VISSIM programme.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16120 [101]